Увага! Інформація на цій сторінці не актуальна

Курси для дітей віком 10-16 років

Курси для дітей віком 10-16 років


STEM-Senior


Курс «Робототехніка Mindstorms»

Вік: 5-11 класи  

Тривалість заняття: 2 години

Опис: 

Створити роботів, які допоможуть вивчити найвіддаленіші планети та галактики, дослідити Маріанський жолоб та дістатися до центру Землі! Мрії юних робототехніків стають реальністю. 

Упродовж курсу «Робототехніка Mindstorms» діти вчаться за інструкцією створювати автономних роботів, програмують датчики, мотори та їхню взаємодію. Роботів конструюють із наборів LEGO Mindstorms EV3, програмують у середовищі EV3-G.

Яких результатів досягаємо: 

  • Під час занять курсу учні та учениці самостійно конструюватимуть роботів та, на базі отриманих навичок складання алгоритмів, програмуватимуть їх за допомогою графічної мови програмування EV3-G. 
  • Учні та учениці освоять різні види механічної передачі – зубчаста, ремінна, рейкова; кривошипно-шатунний механізм, диференціал тощо. 
  • Навчаться поділяти задачі на кроки, планувати роботу, розподіляти обов'язки всередині робочої групи.


Курс «Проєктна робототехніка Mindstorms» 

Вік: 5-11 класи 

Тривалість заняття: 2 години

Опис: 

Курс «Проєктна робототехніка Mindstorms» допоможе юному інноватору та інноваторці реалізувати свою найсміливішу робо-ідею та створити власного робота-помічника. 

Це поглиблений курс робототехніки, де діти створюють автономних роботів без інструкцій із конструктора LEGO Mindstorms EV3. На кожному занятті вони отримують завдання, до якого мають розробити креативне рішення.

Яких результатів досягаємо: 

  • На заняттях курсу учні та учениці самостійно сконструюють роботів та, на базі отриманих навичок складання алгоритмів,  запрограмують їх за допомогою графічної мови програмування EV3-G.
  • Дізнаються про принцип роботи зубчастої, ремінної, рейкової передач,  кривошипно-шатунного механізму, диференціалу тощо). 
  • Розвинуть креативність, навчаться нестандартно підходити до завдань та шукати альтернативні розв'язки.


Курс «Експерименти з робототехнікою»

Вік: 6-11 класи (після проходження курсу "Робототехніка Mindstorms")

Тривалість заняття: 2 години

Опис: 

  • Сконструювати та запрограмувати робота-пожежника, який шукає об’єкт, що виділяє тепло, знаходить його і гасить. Завдання не просте, але під силу справжнім юним робототехнікам. 
  • Курс «Експерименти з робототехнікою» – це логічне продовження курсу «Робототехніка Mindstorms». Роботи стають складнішими, виконують більше функцій, програмний код ускладнюється. На курсі діти навчаються проводити математичні розрахунки для створення програм, оптимізувати написаний код, швидко знаходити помилки і розуміти принципи роботи електронних приладів у зв'язці з програмами.

Яких результатів досягаємо: 

  • На заняттях курсу учні та учениці навчаться проводити математичні розрахунки для створення програм, оптимізувати написаний код, швидко знаходити помилки.  
  • Зрозуміють принципи роботи електронних приладів у зв'язці з програмами.
  • Самостійно створять роботизовані механізми під конкретні задачі. 
  • Навчаться працювати в середовищі Mindstorms EV3 Software та покращать навички з конструювання.
  • Поглиблять знання з хімічних реакцій (екзотермічної та  ендотермічної, дифузія тощо).

 

Курс «DEVELOPER. Електроніка та програмування»

Вік: 6-11 класи 

Тривалість заняття: 2 години 30 хвилин 

Опис: 

Стати в 12-16 років експертом чи експерткою у сфері веб-технологій, проводити дослідження роботи електронних компонентів та програмувати роботів на текстовій мові С++ – реально. 

Курс «DEVELOPER. Електроніка та програмування» довзволяє отримати якісну базу рівня молодшого програміста. Діти розпочнуть вивчати html, css, javascript, працювати із платами Romeo BLE, програмувати на С/С++. 

Яких результатів досягаємо:

  • На заняттях курсу учні та учениці створять власні сайти, відпрацюють навички з написання й редагування коду, дізнаються, як функціонує та програмується сучасна техніка.
  • Розвинуть алгоритмічне мислення, швидкодрук, вміння працювати з кодом. 
  • Самостійна працюватимуть з документацією (фреймворки - шаблони для програмної платформи).
  • Знатимуть основ мови програмування С++. 
  • Розроблять проєкти, які стануть основою для портфоліо в майбутній кар’єрі програміста чи програмістки. 


Курс «DEVELOPER. Web-програмування»

Вік: 6-11 класи

Тривалість заняття: 2 години

Опис: 

Ваш юний винахідник чи юна винахідниця вже цікавляться, як створити власний сайт, який будуть відвідувати мільйони користувачів? 

Курс «Developer. Web-програмування» допоможе дитині знайти своє місце в обширному світі ІТ та отримати hard skill для майбутньої професії.

У фокусі навчання – веб-технології. Діти вивчають основи HTML, CSS та JavaScript. Саме ця база дозволить дітям легко та цікаво вивчати текстові мови програмування та навчитись структурувати власні ІТ-проекти. 

На першому занятті з курсу учні та учениці складають тест. Це є обов'язковим для того, аби підібрати групу з однаковим рівнем успішності. Щоб студенти могли працювати з більш-менш однаковою швидкістю і отримали максимум знань із курсу.

Яких результатів досягаємо: 

  • На заняттях курсу учні та учениці навчаться створювати веб-сайти за допомогою html, css, конструкторів сайтів.
  • Отримають базові навички у програмуванні та зможуть знаходити помилки в коді.
  • Розвинуть алгоритмічне мислення, швидкодрук, вміння працювати з кодом та  самостійно знаходити рішення. 
  • Створять перші матеріали для свого портфоліо. 


Курс «DEVELOPER. Розробка ігор та 3-D моделювання»

Вік: 6-11 класи 

Тривалість заняття: 2 години

Опис: 

Fusion 360, 2D catcher, 2D платформери, First Person Shooter (3D) та платформа Unity –  вже через декілька занять на курсі «DEVELOPER. Розробка ігор та 3-D моделювання» юний програміст та програмістка зможе пояснити та показати значення цих програм та платформ. 

Курс «DEVELOPER. Розробка ігор та 3-D моделювання» – це логічне продовження курсу «Developer. Електроніка та програмування». Він має потужну профорієнтаційну роль для дітей. У фокусі — 3D-моделювання, створення ігор. Діти починають вивчати середовища Fusion 360 і Unity, знайомляться з мовою програмування C#.

На першому занятті з курсу учні та учениці складають тест. Це є обов'язковим для того, аби підібрати групу з однаковим рівнем успішності. Щоб студенти могли працювати з більш-менш однаковою швидкістю і отримали максимум знань із курсу.

Яких результатів досягаємо: 

  • Під час занять курсу учні та учениці створять власні комп’ютерні ігри, виконають проєкти в професійних програмах для 3D-моделювання. 
  • Познайомляться з різноманітними мовами програмування. 
  • Вивчать середовища Fusion 360 і Unity. 
  • Розвинуть інженерну грамотність, вміння читати креслення та просторову уяву. 


Курс «Робототехніка у віртуальній реальності (VR)»

Вік: 5-11 класи

Тривалість заняття: 1 година

Опис: 

Сконструювати та запрограмувати робота – круто, але цим вже не здивуєш. А якщо створити робота у віртуальній реальності? 

Курс «Робототехніка у віртуальній реальності (VR)» – це інноваційний курс, який ми розробили спеціально для наших юних стартаперів та винахідниць. Учні та учениці зрозуміють, як конструювати та програмувати роботів у віртуальній реальності.

Під час занять використовуються окуляри віртуальної реальності Oculus go — нова система VR без під’єднання до комп’ютера.

Яких результатів досягаємо: 

  • Під час занять курсу учні та учениці отримають унікальний досвід перебування у віртуальній реальності та використовуватимуть набуті навички у реальному житті.
  • Розвинуть абстракції та 3d мислення. 
  • Зрозуміють алгоритми програмування і навчаться мегашвидкого конструювти роботів. 


Курс «FIRST STARTUP»

Вік: 5-11 класи 

Тривалість заняття: 2 години 30 хвилин 

Опис: 

Курс «FIRST STARTUP» – це унікальне ком’юніті юних стартаперів та стартаперок,  програмістів та програмісток. 

Це єдиний в своєму роді навчальний курс, на якому дитина навчиться розпочинати власну справу, шукатиме джерело її фінансування та просування і при цьому добре розвине технічні навички.  Курс надихне тінейджерів вивчати науку, технології, математику, а також долучитися до вирішення актуальних світових проблем за допомогою конструктора LEGO.

Програма First Startup має три складові: проєкт, гра роботів та основні цінності (командна робота).

Яких результатів досягаємо: 

  • На заняттях курсу учні та учениці підготуються до турніру FIRST LEGO League для команди із 4-10 дітей в рамках міжнародної програми FIRST LEGO League (участь в цій програмі беруть 96 країн). 
  • Сформують команду, дослідять тему сезону, виділять вузьку проблему, розробляють її інноваційне розв’язання та впровадять як власний стартап — із бізнес-планом, стратегією та спланованим бюджетом.
  • Здобудуть навички брейншторму, генерації ідей і нестандартних рішень, розуміння того, як привертати увагу і запам’ятовуватись
  • Оволодівають основними цінностями, які навчать взаємодіяти в команді (взаємоповага, вміння поважати думку один одного, розуміння того, що кожна дитина окремо важлива, але разом в команді вони сильніші).

Вік

10–16


Телефон

+380 (44) 490 90 80


Посилання


Адреса

Київ

Як дістатися?

Всі локації:

Старонаводницька, 4в INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 5

М. Цвєтаєвої, 3
INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 2 (лівий берег), потім 3

Б. Гмирі, 6
INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 2 (лівий берег), потім 2

Микільсько-Слобідська, 1А. INVENTOR
+380 (44) 490 90 80
(073) 418 74 97
Оберіть клавішу 2 (лівий берег), потім 4

Дніпровська набережна, 25А INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 2 (лівий берег), потім 1

просп. Героїв Сталінграду, 10а, к.8 INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 3

просп. Героїв Сталінграду, 21/38, INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 4

Златоустівська, 55
INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 1

вул. Олександрівська, 1, Ст. М. Нивки
INVENTOR
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 2

вул. Василя Липківського, 33а, INVENTOR NEW
+380 (44) 490-90-80
Оберіть клавішу 1 (правий берег), потім 6