Увага! Інформація на цій сторінці не актуальна

3D графіка та анімація для підлітків



Школа Bartschool проводить запис на Курс 3D MAX "Основи моделювання і анімації".


Група вихідного дня у січні!
16 занять по 2.5 години. один раз на тиждень

40 годин.

Вартість:

  • група вихідного дня - 6000 грн за курс
     

Тільки міні-групи (4-5 студентів).

Ігрові ПК.

Вік 14+.


Де застосовується тривимірна графіка

Звичайно, всі ми приблизно знаємо ці області - комп'ютерні ігри, створення кіно і мультфільмів, рекламні ролики, музичні кліпи, створення проектів домашніх або офісних інтер'єрів, будівництво. Тобто всюди, де необхідно зробити штучний об'єкт «живим», тривимірним.

Переваги вивчення 3D графіки

Переваги оволодіння навичками 3D-візуалізації випливають з написаного вище. Людина, яка відвідада курси 3D і освоїла програму 3D MAX, сміливо може розраховувати на швидке й успішне працевлаштування. Адже вона зможе працювати в будь-якій сфері!
Погодьтеся, такий варіант - один з небагатьох, коли фахівець може бути затребуваний в таких різних областях як створення комп'ютерних ігор і будівництво, медицина. Але гарне оволодіння програмою 3D MAX дають такі широкі можливості.

Подробиціна сайті http://bartschool.com/index/3d_max/0-34


План занять:

Заняття 1

  • Пристрій інтерфейсу.
  • Основи створення об'єктів в 3ds Max, настройки їх параметрів і перетворень.
  • Створення сцени з простих об'єктів.
  • Управління вікнами проекцій

Заняття 2

  • Створення простих об'єктів і їх трансформація.
  • Способи виділення об'єктів.
  • Імена об'єктів.
  • Параметри об'єктів.
  • Управління опорною точкою об'єкта.

Заняття 3

  • Угрупування та ієрархічне зв'язування об'єктів - різні можливості.
  • Створення масивів об'єктів, дзеркальних копій і вирівнювання об'єктів.
  • Застосування об'єктних прив'язок для створення і переміщення об'єктів.
  • Прості модифікатори деформації об'єктів.
  • Налаштування модифікаторів

Заняття 4

  • Основи створення і редагування сплайнів.
  • Модифікатор Edit Spline. Редагування сплайнів.
  • Модифікація сплайнів на різних рівнях.
  • Модифікатор Extrude - створення 3D-об'єктів з сплайнів.

Заняття 5

  • Прості модифікатори, що використовуються для отримання тривимірних об'єктів з сплайнів
  • Extrude - видавлювання
  • Lathe - поворот навколо осі
  • Bevel - видавлювання з фаскою.
  • Bevel Profile -видавліваніе з певним профілем.

Заняття 6

  • Команда Boolean - віднімання і додавання тривимірних об'єктів.
  • Команда ProBooleans
  • Практичні приклади застосування Boolean / ProBooleans.

Заняття 7

  • Введення в полігональне моделювання. Меню EDIT POLY.
  • Прийоми створення складних, красиво згладжених об'єктів за допомогою EDIT POLY + OPEN SUBDIVS.
  • Команда BRIDGE, CHAMFER, EXTRUDE, BEVEL
  • Команди масового виділення ребер: LOOP і RING.

Заняття 8

  • Просунута техніка POLY - моделювання: копіювання (витягування) ребер об'єкта.
  • Техніки згладжування об'єктів TURBO SMOOTH, MESH SMOOTH, NURBS
  • Тренування по створенню об'єктів та налаштування жорстких фасок і згладжених переходів - створення різних технологічних і органічних елементів.

Заняття 9

  • Практичне заняття по складному моделювання об'єктів

Заняття 10

  • Практичне заняття по складному моделювання об'єктів

Заняття 11

  • Інтерфейс для створення анімації в 3ds Max
  • Ключова анімація - принципи і прийоми роботи

Заняття 12

  • Створення найпростіших 3d-анімацій
  • Панель Motion, Редактор кривих (Curve Editor) - основний інструемнт аніматора в 3ds Max
  • Створення простих ключових анімацій з використанням операцій перетворень і простих модифікаторів

Заняття 13

  • Поняття контролерів в 3ds Max
  • Створення анімації по шляху в 3ds Max
  • Анімація камер - проліт, наїзд, панорамування

Заняття 14

  • Практичне заняття по моделюванню і анімації об'єктів

Заняття 15

  • Практичне заняття по моделюванню і анімації об'єктів

Заняття 16

  • Практичне заняття по моделюванню і анімації об'єктів


Що необхідно студенту?

Будинки потрібен ПК з відеокартою, що б поставити 3D MAX і виконувати домашні завдання.

Запис на курс viber +380997141530


Курс веде Анастасія Кізіріді
Випускник Харківський Національний Університет Будівництва та Архітектури за спеціальністю «Архітектура будівель і споруд»
Учасник в організації курсу по 3D-візуалізації для студентів архітектурного факультету ХДТУБА
Досвід роботи в архітектурних і дизайнерських майстерень як архітектор-концептуаліст і 3D дизайнер
Викладає курс з базових основ 3D MAX близько п'яти років
Також веде спеціалізований курс для студентів архітектурного факультету Київського Національного Університету Будівництва та Архітектури
Для школи BARTSCHOOL представляє спеціалізовані курси «Основи 3D MAX для підлітків» «Предметне моделювання в 3D MAX», «Моделювання та анімація персонажа в 3D MAX»


Вік

13–17


Вартість

блок: 600 грн


Телефон

+48504529024 wapp/viber


Посилання


Адреса

За межами України
Poland, Wroclaw, Balonowa 1